badring

Direktlänk till inlägg 24 september 2011

Störd eller vad??

Av Wilma - 24 september 2011 14:27
Oscar säger:
KAn du ta bort mig
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
vrf tar du inte bort mig?
Oscar säger:
Föratt just nu ee jag inne i mobilen och då kan man inte?

BaDDe LaLaLa Whatever säger:
om du e inne på mobilen så ska det stå: Denna person e inne på mobilen (Typ så) o det står inte så
Oscar säger:
Asso jag ee inne? , tro fking inte om du inte vill men ta bort mig
Vill inte ha falska vänner i min msm
msn
Elr dig!
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
du kan ta bort mig själv
Oscar säger:
är inne med mobilen som sakt så de inte går`?
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
jo jag tog bort min mamma från MSN med mobilen
Oscar säger:
Assso vad för mbl haru ens?
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
jadu en väldigt bra mobil
Oscar säger:
Mhm har iphone 4 vit! och de går inte
!!!
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
om det inte går på den så e det en väääldigt dålig mobil
Oscar säger:
Bättren vad du än har har du den gamlaste Nokia elr ? ... HAHAHAHA!!!

På gud har inte tid med dig
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
Nokia har jag inte
men prata inte med mig då.
Oscar säger:
Men ta bort mig de är lätt
Om du inte tar bort mig så gillar du mig!
Elr käri mig!!
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
öhm du? min kusin säger exakt samma saker som dig ''Ta bort mig'' har jag tagit bort honom? Svar: Nepp
Oscar säger:
Okej då ska jag hålla på med dig baby!
Älskar dig baby
Ska vi knölla
Ahha ahh
ahh
Är de skönt
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
a skit skönt om man ens känner något via en data/Mobil
Oscar säger:
Baby
Jag älskar dig oxå!!
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
ok vad roligt för dig
Oscar säger:
Aahh skit roligt älskling
Älskling kan göra de du vill!
BAby
Talar sanningen
Älskling
HAllå
Älskling
BAby

Baby!!
Älskling
Hallå
Baby!!
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
Du har verkligen roligt va?
Oscar säger:
Aah med dig aa hurså?

Älskling kan göra allt du vill!!
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
undrade bara
Oscar säger:
Baby! Kan göra allt du vill!!!!!
Älskling puss :**
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
ok vad roligt för dig då
Oscar säger:
Ahh
Ahhh
AAAHH
Knull!!
Ahh
Aah
För jag kn... på rikgit!!

BaDDe LaLaLa Whatever säger:
kn?
Oscar säger:
knullar!
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
men du du kan ta någon av dina kompisar o testa analsex ist tror de skulle tycka det va skönt
Oscar säger:
Jag har de me vanessa just nu!!! i mitt säng ! Vi ses ska vara med henne nu!
BaDDe LaLaLa Whatever sa (14:26):
analsex har man inte i sängen
Oscar säger:
Nej för vi knullar
I sängen
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 3 oktober 2011 21:39

Ska visa 2 bilder 1 ritade jag nyss sen den andra på engelska lektionen :): Denna bild gjorde jag nyss Väldigt FAIL ellerhur?             Och denna gjorde jag på Engelska lektionen tog bilden på den i Skåpet xD             ...

Av Wilma - 28 september 2011 19:11

you're the bou of my dreams, my EVERYTHING Älskar dig<3 My L-O-V-E by League ...

Av Wilma - 26 september 2011 17:25

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!

Av Wilma - 25 september 2011 18:23

HAHAHA OMG HOn blev inte så kaxig till slut.: Oscar säger: Vrf ee du så kaxig för?/vanessaBaDDe LaLaLa Whatever säger: öhh?Oscar säger: Fett dum aso skaffa ett liv/annaBaDDe LaLaLa Whatever säger: öhh?Oscar säger: Vad leker du asså låt oscar va...

Av Wilma - 24 september 2011 16:08

Glömde skriva en sak :S Hon gjorde en Lotz zom jag inte ens klarar jag klarar det men korsningen e jag sämst på D= men men :o ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards