badring

Alla inlägg under juli 2011

Av Wilma - 31 juli 2011 23:37

OM JUST DIG

FULLSTÄNDIGT NAMN :
 Wilma Anni Turunen
FÖDD : 18 sep 98<33
BOR: Ja du?
SMEKNAMN : Lilma.. Hilda (venne vrf) D=
INTRESSEN : Konståkning DATAN
SKOLA : Ja Du?

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..

SAKNAT NÅGON : Japp :(
ÅNGRAT NÅGOT: japp.
LJUGIT : nope
SVIKIT NÅGON : Hur ska jag veta?
KÄNNT DIG SÄMST : Mjah
GRÅTIT : Naop
SKRATTAT: Såklart Every day
VARIT SJUK : Nej
VARIT UTOMLANDS : nej
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN : Aooop

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA : Vet inte håller inte reda på det!
SKRATTAR DU OFTA : Såklart Vem skrattar inte ?

HUR KÄNNER DU DIG JUST NU:
 DÅLIG
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN:  Väldigt Ensam
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR:Öhh?


KÄRLEK!

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: jaooop
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : hmmm.... ääh ... aaah (a'
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : hööö? öhhhhhh?
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Naop!
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Japp i tnk s
OM JA, VEM ?: Det du!
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD : 
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Jaop!
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: naop
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU :  öööh hur ska jag veta?
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : lång:)
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT:
 Brunett helst men Spelaroll?
FÅR DU MÅNGA KILLAR : Ne vrf ska man vara en PlaYer?


UTSEENDET PÅ DIG


BRUNETT ELLER BLONDIN: Brunett med blonda slingor ...
ÖGON FÄRG: blå,grå,grön,Gul...
LÅNGT ELLER KORT HÅR : sådär!
SNYGG ELLER FUL: Ful!
NÖJD ÖVER DIG & DITT UTSEENDE: NAOP!
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: jopp men det e konstigt... :$
ELLER TVÄRTOM ? : ne?
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Japp.
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Njaa sådär!
SMINKAR DU DIG: Ibland ..
VARFÖR,ÄR DU INTE VACKER UTAN? hahahahhahahah är aldrig vacker så ... 

Av Wilma - 31 juli 2011 22:48

Nu är jag trasig igen Du va mitt allt älsklingenvarför blev det såhär ?.. jag vill inte va kär ... Jag vill inte inse .. du o jag finns inte mer .. nu har jag ingenting kvar .. :''> 

Av Wilma - 31 juli 2011 21:41

Skriv ditt namn med armbågen: wwiiiiiiiolmaaa 

har du varit med kompisar denna vecka? Nae

har du rökt? Nae ... Röker inte D=

Har du kissat den här dagen? öhh Nope (Får passa på o göra det e kissnödig xD) 

Har du kysst någon denna månad? Nae .. Vrf skulle jag ?

har du kramat någon? Jaop 

Vem Sms:ade du sist? Oscar...

Vem ringde du sist? Pappa

Vem kramade du sist? Pappa

Vem e Först på din kontakt lista? Amina 

vem Va du med sist (av dina vänner) ? cilla

Vad e ditt favvo djur? Om det e vilt så äre Noshörning annars Katter... 

Det där va bara ett av testerna ..  xD men A ... Bloggtestet.. XD  

Av Wilma - 31 juli 2011 21:16

GAAAAAAASH DAMP KOMMER VAKNA 07.30 HELA VECKAN O VARA PÅ KONSTÅKNINGS LÄGER FRÅN 09.45 till 17.00 GASH INGEN DATA?! KOMMER DÖ! SEN HAR JAG 3 TIMMAR HÅÅL TIMME FÖR DET E DANS DÅ O JAG SKA INTE VARA MED!
DAMP DAMP DAMP >:( okej men D= har inte skrivit så mkt på länge men iaf... jag e hos mamma nu o snart börjar skolan<3 Men jag går i skolan från kl 8.45 till 16.00 vissa dagar så kommer inte kunna sitta vid datan lika mkt men det ska bli kul o nu har jag fått reda på att Oscar Älskar mig igen (Hoppas att han inte sviker) ! men hejdå Puzz Puzz<3   

Av Wilma - 28 juli 2011 21:16

jag satt o diskuterade ögon med en tjej venne vrf men Hon ville att jag skulle lägga ut en bild på mitt öga.. fast jag kommer lägga ut ett svartvitt o ett vanligt ...                Här är det vanliga ögat ....                          Här är det svartvita ögat ....    Vilket öga va snyggast???

Av Wilma - 26 juli 2011 21:45

O SÅ VAR MAN TEBAX FRÅN SEMESTERN... ska jag berätta lite? Ja det gör jag :D.. Fredags: Åkte vi till örebro O sov där till Lördag : I Lördags va vi i Gustavsvik... när jag åkte Vilda Forsen slog  jag i Tån i ett ¨berg¨ som man åkte snabbt i Aouch D= Söndags: Så såg jag på bio Harry potter del 2 I 3D <3 Måndags: Åkte jag till Kolmådren o kollade på alla djur O sen så sov vi på Vildmarkshotellet... Tisdag: Åkte vi hem<3

Av Wilma - 21 juli 2011 03:05

Hehehe... (fin) Men ändå inte fin D= Wää kan inte Måla... (Rita) :O  

 
Av Wilma - 21 juli 2011 02:45

  VILL HA DEN HUNDEN!!! (Bull dog) så söt!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards