badring

Alla inlägg under augusti 2011

Av Wilma - 30 augusti 2011 20:37

Nu har man spytt en gång :( O man får inte gå till skolan >:( JEFFLA SPYA! D== . Men dagens låt den e Bäst ok<333 Älskar den 

B-e-a-utiful- Megan Nicole (Original Song)


Av Wilma - 29 augusti 2011 19:06

Det va skit länge sen jag va inne D= Men det e Skolans fel skyll på den! men men jag kanske inte kommer göra så många inlägg men Nu e jag ¨Sjuk¨ jag gick hem från Skolan PGA: Hosta o ont i halsen Nu mår jag illa o har ont i huvudet men jag Tog hål i öronen (Igen) För 4:de gången dem andra gångerna har misslyckats efter 3 månader :P 1 gång sprang jag in i en sten... Men men... Jag har spelat Poppihotel de senaste dagarna GT har det blivit lite mindre av hehe mitt motto e : | Scar e Het Men Jag e Hetare | ¶ :> men ... Jag va på en marknad i Fredags o lördags JAg köpte 3 tröjor o 1 par slglasögon o sen åkte jag batman i Söndags PGA. min kusin ville se mig göra det... Men JAG HAR JÄTTE ONT I HALSEN!!!!! :( 

 Men Dagsen låt kmr Här!

Above All That Is Random 2 - Christina & Sarah


   

Av Wilma - 18 augusti 2011 17:52

:O i skolan idag så skulle vi till Något Vid sjukhuset Jag o 2 till mina kompisar asså Vi skulle dit våran lärare sa bara: Det ligger någonstans vid Sjukhuset O så går vi dit Inga där ... vi gick dit 3 ggr Men inga va där Sen letade vi ÖVERALLT tillåmed på Stan :S Vi gick kanske Några kilometer ... Men det va jobbigt men det va tur att vi inte behövde vara med För dem sa att det va JÄTTE TRÅKIGT Dem va i skogen oxå. Men när vi gick tbx till skolan Frågade vi våran MATTE LÄRARE om vart Våran Öhm... A lärare va hon viste inte Vart det låg så vi fick Sitta o spela data Synd att jag inte Gick in o skrev på bloggen då men Jag satt å Pratade med en ¨doktor¨ på Lexia :S jag sa : JAG HAR ONT I FÖTTERNA DIN KOSSA... han: Men  vad har KOSSA med mig att göra? Jag: men ÅÅÅÅH jag har ont i magen oxå Doktor han: ja vad e det problem med magen Doktor Jag: Ja det e en allvarlig Sjukdom :'> OMG DEN E STÖRD!!! men Dagens låt 

Iyaz Ft. Travie McCoy - Pretty Girls


Av Wilma - 17 augusti 2011 15:08

YÄÄÄÄ... skolan va rolig :'> Utom att min kompis satt o petade på mig VÄLDIGT omogen hon e .... vi gjorde typ inget...

men nu kommer dagens låt<33 o det jag måste säga är.. att denna låt av Ashley e typ den ända jag lyssnar på.

Ashley Tisdale - He Said She Said


Av Wilma - 16 augusti 2011 19:45

YÄÄÄ RITADE DENNA IDAG<3 

   Ful?  BUHUUU Blixten kom inte med >:( Jo en liten bit Men Puzz Puzz   

Av Wilma - 16 augusti 2011 19:41

OJOJ Glömde Visa Veckans låt igår Asså borde det inte heta Dagens Låt? Jo tkr jag för jag ger ny låt varje Dag! Men nu kommer Dagens låt!

Ashley Tisdale - He Said She Said (HD) HON E SÅ BRA <33 iaf denna låt! Trodelutt


Av Wilma - 14 augusti 2011 22:50

BUHU tog ett foto på min tavla mamma gjorde med dem nya Reglerna!    D=

   Det står! : Ingen dator Förren du har städat ditt rum och Läxor är gjorda! Max 1,5 timme Dator per dag! Dammsuga hela ditt rum 1 gång i Veckan! Det e Mina nya regler För datan >:(   Men Väldigt snyggt ritat! <33 PUZZ PUZZ   

Av Wilma - 13 augusti 2011 12:10

YÄÄÄ LAST FRIDAAAAY<33

Katy Perry - Last Friday Night (T.G.I.F.)


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards