badring

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Wilma - 6 augusti 2011 19:07

jag har varit på konståkning Tränat 3 gånger per dag så 16 sammanlagt idag tränade jag bara 1 gång Skit skojj det va ni skulle varit där men fett pinsamt! det va några killar som en person kände som kom o då skulle vi göra ett flygskär eller alla andra skulle göra flygskär utom jag o natalie (Stavning) vi skulle ta upp benet åt sidan o upp asså svårt o förklara men hoppas ni fattade! Jag ritade en ¨Teckning¨ nyss typ Men mitt smink Yäpp det va skojj nu e mitt smink typ slut men det blev fint det kommer komma en bild på min bild ... :'> :** haha jag fick skjuss på en cykel upp till stan några meter bara :S pinsamt xD .... Hej då Puzz Puzz :**************************** :>Såklart så blev det röda hjärtat finast men fulare bakrund men ¨Vita¨ Hjärtat blev fult men snygg bakrund!    


I'm coming home i'm coming home tell the world  i'm coming home let the rain Wash away all the pain of yesterday <33 :***** denna låt kommer nu.!



har ni hört denna låt ? Vengaboys - Boom, Boom, Boom, Boom!!. ? men ifall ni inte har det så kommer den snart ni får se .... Efter mitt inlägg i slutet kommer det. som är  nu!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards