badring

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Wilma - 19 september 2011 22:19

Jag har fått alldeles för mkt Skit från en person jag kan visa vad han skrev :'( 

Oscar säger:
Hej <3

BaDDe LaLaLa Whatever säger:
Hejj
Oscar säger:
Vad gör du sötnos <3
?
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
Gossar med min hamser Hoho
Oscar säger:
Haha roligt <3
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
mm
Oscar säger:
Hur snygg är jag 1-100?
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
öhhh???
Oscar säger:
?
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
oj
Fel msn
87
Oscar säger:
Hur snygg är jag 1-100
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
ja 87
Oscar säger:
Tack sötnos <3 baby
Vill du bli ihop <3 ?
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
nej
Oscar säger:
Vrf ?
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
För att jag har bättre för mig än att va ihop med en som jag inte kommer träffa
Oscar säger:
???
Okej hejdå livet ut !
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
...
Oscar säger:
Ta bort mitt nummer och ..
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
?
''och'' ?
Oscar säger:
Skit i ta bort mig från allt plus livet
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
Ska jag ta bort mitt liv? ok
Oscar säger:
Asså allt om mig !!
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
Nepp du sa att jag skulle ta bort mitt liv
Bara för att jag inte ville bli ihop??
Oscar säger:
Har du taggit bort mitt nummer
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
du bestämmer inte vad jag ska göra??
Oscar säger:
Nej bara för att vi inte kommer att träffas !!
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
Måste vi träffas? Svar: NEJ
Oscar säger:
Kan du ta bort mitt nummer elr
Vill inte ens träffa dig
Asså ta bort mig från ditt liv och smsa inte elr något !
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
Fattade du inte? DU BESTÄMMER INTE ÖVER MIG??
Oscar säger:
Om du smsar mig för onödan kmr jag att anmäla dig till polisen för min faster är polis
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
ok?
Oscar säger:
Och säg nt sen till din syrra att messa mig som förut!
Fuck you
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
Det va min kompis som snodde min mobil o låtsades vara min syrra
Oscar säger:
Tror jag bryr mig elr käften bara
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
E det jag eller du som ska hålla Käften trodde du snackade med dig själv
Oscar säger:
Tyst bara din idiot
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
okokok jag e en Idiot
Oscar säger:
Är fking upptagen så länge jag ee med mina tjejer och vara med dem
Du alltid varit de
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
Va?
kan du skriva eller?
Oscar säger:
Aaa fast har t9 ee inne med min mobil
BaDDe LaLaLa Whatever säger:
ok man kan väll iaf stava Rätt ändå?? ''
 
 
Det skrev vi Väldigt sorgligt ?? Neh xD Där blev jag av med honom iaf 
hoho


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards